Friday, January 28, 2005

xXxperience nan taga-Camagong sa Purisima School

Katan-awan sa gayud kon ato huna-hunaon an mga butang na ato paga-agihan sa Purisima School. Kadum-duman ko sa gayud dayon an ato trabaho nan perst yer pa kita. Maisugi sa gayud si Sr. Helen kay mangwelyo sa gayud yadto kon kasakpan kaw mosibat nan klase. May inkwelyuhan sa gani yadto sa batch ’95. Pagapanpreso pa gani niya an mga gradweting, batch ’94, kay pagagusi an mga piktyur sa ensayklupedya.

Pero nan gasugod na an prinses shara na salida sa abs-cbn, yadton kartons pa na salida, dili sa gayud malintar si wowie, jing-jing, jing-jong, kutz, JJ ug ako na mosibat nan klase kay mangita ka biboy bay. Na kay kinandaduhan sa an geyt, adi mangagi sa likod nan principal opis kay an eskren na koral sa likod pagatas-tasan na daan ni jing-jing pag manhinlo sa T.H.E. Kada hapon gayud yaon.

Paglabay nan isa ka buwan may bag-o na sab na salida na ATBP (at iba pa) an taytol kada buntag sa abs-cbn. Sugod yadto buntag hapon na kami mosibat sa klase. Tapos gapauso pa gayud si Kutz nan salida taraw. An di ko kalimtan yadton an taytol “Twenty Something”. Kadugayan gayud inkasakpan kami ni Sir Millan. Wara kami paapila sa iya eksam.

Kadomdom pa siguro kamo kan Sir Paderes ug Sir Mercader na pagasawan nan yadton in-away nan kaluha si Allan Coralde. Sin-o sab agaw dili sawanon nan pagadad-an sa gayud ni allan nan lagaraw kay tad-tadon an kaluha.

Yaon pa gayud sab trabaho nato na basta dom taraw, adto mag-istambay sa plaza. An kataw-an kay moagi dayon taraw sa park ‘n go tapos magpalit nan pan na papaya. Inday kon yakadomdom pa kamo nan yaon nan klase na pan. Basta magahei yaon na lais-lais taraw an porma. Inkudon dayon sa may rizal, kupa-kupa an baba nan papaya. Hilig ini nan hilonggo ko na klasmeyt ug ni rap-e.

Sa kadugayan gayud abay tambay-tambay ug kinaskasay nan gitar ni dexter ug louie sa plaza, wala lang nato kabantaye na yadto baya na dom may krimen na mahitabo. An biktima…….. sound speakers sa simbahan. Basta gawala an pare na bol-anon. Basta may krimen, may pulis gayud. Sin-o an pulis? Si SPO2 Alaan. Hinapaay gayud niya sa kanal na may bombels para dakpon an gakuha nan speker ni Fr. Camacho. Unhon sa gayud niya na abtik sa mosibat inin mga klasmeyt ko.

Yadi pa gayod si lagat na kusugi mamaklad. Kaat dayon siya sa mangga dapit sa kumbento nan mga madre kay bakladon niya an amo maestra sa englis na ga-iyot kuno nan iya uyab. An resulta, sa bongtod siya mingradwet.

Yaon sab isa ka maestro nato na grabe gayud taraw kaisugi. Jaon-jaon gud kuno siya naman taraw manumbag nan estudyante. Sumbaga taraw niya si Kidwa. Kad-onon pa kaw ni Koti iban si Atacador, haw ladlada dayon nila an jaon-jaon sa gawas nan geyt. LUGDA lagi!

Yaon pa gayud taraw ako klasmeyt na paalig-alig pakyaw nan bus na taga-gamut kay magbeach lagi kuno an batch ‘ 97. Pag-uli nakay, kuwang baya an ibayaday. An gabayad, an taga-cagayan na klasmeyt dakan.

An dili ko gayud kalimtan sa tanan yadton pagapanpreso kami ni Sister Mediatrix sa library kay mga adis-adis lagi kuno kami. Pagka alas singko na gayud, yaton na taraw si mana wennie lim kay kuhaon si dodon. Si mama ko sab taraw na gikan magtahi duko-dukoan na gada nan payong kay lukaton ako kan Sr. Emely.

Pagkasilom gayud, patawag na kami ni Boyong sa opis ni Sister Med kay imbestigaron. Yanghamad an hilongga kay dili sa gayud ako moankon na adis-adis ako. Gatiyaho na si Boyong. Gabakho taraw. Amo da nan manok na paga-SAMPAGA, garagarak. Si Mana Perly sab na ga-type dili na mahiluna. An alima wara na mahitunong sa home keys nan tayprayter.

Yamusdak na gayud nan libro an hilongga kay para motug-an ako. Yakalimot lamang siya na kon isog an mga hilonggo, dili sab talawan inin waya-waya an ina. Inin waya-waya gani basta makig-away, maghukot sa gayod nan pesi naay adesir magbuno nan daypak.

Mabibo gayud domdomon inin ato kinabuhi sa hayskul kay bisan gani inin si nympha na klasmeyt namo na taga-Victoria inka-tripan sab ni Sr. Peter. Tawaga siya para moanser sa Logic na klase. Kalaong siguro si sister na wara pa siya mintindog kay upong da sa gud an iya hayt sa lamesa, laong dayon ni sister, “STAND, Nympha!” Asta makalima siguro balik-balika ni sister.

Pero an pinakabibo sa tanan yadton si mam joy quijada gaklase nan “pangungusap” kuno. Yangayo taraw siya nan eksampol. Laong dayon ako, “Ang guro namin ay maganda.” Dali-dali dayon gayud siya pagsuwat sa blakbord. Pagbutang gayud niya nan tuldok sa tumoy, modawogdog pakaw nan kusugi. Basta yamuti gayud siya kay inkataw-an sa siya nan ako mga klastmeyt.

Kinun-o reunion nan Batch ’97?

No comments: